hatar,hatar och hatar!!!

det är fortfarande morgon typ och en så länge har den här dagen bara vart helt jävla cp. som sagt hatar, hatar och hatar den här dagen. jag vaknade fyra när jag skulle upp typ kvart i sex, sen somnade jag om och vaknade typ tjugo över sex och vart klar med frukost, borsta tänderna och klä på mig och sånt kvart i sex och jag skulle gått till bussen fem i halv så missade bussen. missar också spanskan. men kommer till skolan typ halv tio,sen cpar min mobil, kan inte lyssna på musik vet inte varför, jag har på mig shorts idag för att jag tänkte att det skulle vara varmt men det blåser hur mycket som helst och så har jag as ont i halsen.
LYCKAD DAG MAN KAN HA ELLER?? men får hoppas att det blir bättre sen när man kommer till skolan, men ska inte skriva en hel jäkla bok om min dag för er så puss herrå:)♥

Kommentarer
Postat av: Daniela Berg

Sv; Tack så mycket detsamma! Allt bra med dig? Kram, Dannie

2011-05-19 @ 10:04:58
URL: http://danielabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0