A SMILE IS TEH BEST MAKEUP A GIRL CAN WEAR

hej hej, idag har jag typ inte gjort nått. i skolan så gjorde jag inte så mycket, var på hälsokontroll hos skolsköterskan för alla åttor ska på det, så typ vägde mig, kolla synen, min rygg och hörsel. sen när jag kom hem så fick jag vetas att jag ska ta FYRA SPRUTOR!!!! när jag kom in genom dörren var jag glad men sen kom mamma och berätta om det då försvann det direkt. men nästa vecka ska jag ta en mot en sjukdom så man kan åka utomlands för tog den sprutan förra året när jag åkte till kina men man ska tre och har bara tagit två, sen ska jag ta tre till mot livmodercancer för dom snackar ju om det på typ nyheterna och så att det är bra att ta den nu så mina föreldrar tycker att jag ska göra det. jaaapppp så här har väl typ min dag vart, hihihi men ska kolla på idol nu så puss hej dååå:).

Kommentarer
Postat av: Carina Garpebo

4a sprutor är ganska mycket.men den spruta som du fick ta när du var 2 år för att få veta vem som var din pappa var nog värst. För den var jättestor och du skrek fruktansvärt. Vi fick göra om det 2gånger. Men sen var det klart. Så köp gärna en klubba efteråt så glömmer man smärtan fort. Kram från mamma..

2011-09-14 @ 17:45:48
Postat av: michelle

sv: ja jag kan fixa den puss:* <33

2011-09-21 @ 09:34:43
URL: http://tofteers.blogg.se/
Postat av: isabelle

2011-09-23 @ 16:18:04
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0