why do we always want that we cant have

hejsan, jag har bestämt mig nu för att börja blogga igen. hehe. först vela jag inte blogga för min design var så fuul men michelle min kompis ska fixa den så ska börja blogga igen. men hon fixar den på typ måndag ellr nått. men idag så har jag haft så jäkla kul. har typ skrattat hela jävla dagen:D. på bilden skulle vi gå ut och fota massa för vi skulle göra ett typ vykort med bilder som vi skulle ta på sala. var sååå kuul, hahah jag, catte, ebba, robin, jakob, mueen och rainer tog några bilder på sala men sen tog vi typ bara massa ego pics hahah. har lagt upp dom på facebook:P. sen på idrotten spelade vi fotboll och sjitt vad rädd jag vart. när jag skulle göra mål så kom en från andra laget och tog bollen och skulle passa den till en annan men då stog jag typ framför honom så han sköt allt vad han pallade på min mage så tappade andan i typ 5 ellr 6 sekunder. men sen kunde jag andas, hehe. men har dushat nu och ska plugga har så jäkla mycket läxor och prov nu men först ska jag smaka på mammas goda kladdkaka cheesecake :D vart ett långt inlägg, men puss på eerr<3!!

Kommentarer
Postat av: mimmi

fina bilder! =)

2011-09-23 @ 20:17:53
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: Carina Garpebo

Hur var det med svordomarna ! Vi svär inte i vår familj. Kram från mamma.

2011-10-02 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0