you are the reason why i smile

hej hej, har typ inte bloggat på typ 100000 år. men vela typ inte ha bloggen längre så struntade bara i den men nu så har jag ångrat mig så idag så har jag typ inte gjort nått. idrotten var inställd så slutade typ en timme tidigare. sen efter skolan gymmade jag, catte, ebba och moa. hihi känner mig väldigt duktig:). det var as kul. ebba och moa har gymkort men jag och catte hade inget men det gjorde inget för första gången så är det gratis så vi testade. ska kanske skaffa ett gymkort där, catte också men ska typ plugga, dusha och sen soovva. är as trött, redan men puss hej!!
slänger in en liten bild som jag tog för några dagar sen, hehe:)

Kommentarer
Postat av: Carina Garpebo

Hejsan lilla skruttan ! Du har verkligen fått en tantig stil. Man skulle kunna tro att du rotat i min garderob. Ha det så bra hälsningar från mamma. Puss och Kram..

2011-09-08 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0